Frederiksberg Sogns Børnekor

Frederiksberg Sogns Børnekor er for drenge og piger fra cirka 2. til 5. klasse. Koret synger onsdage kl. 16.45-18.00 i Menighedshuset på Pile Allé 3.

Vi synger salmer og sange, leger med stemmen og kroppen, øver os i solmisation og flerstemmighed og lærer om noder, rytmer og toner i en legende atmosfære.

Børnekoret synger ved koncerter og gudstjenester i og uden for sognet. Vi synger til høst, jul og fastelavn. Vi går lucia med sognets andre kor, til Kulturnatten og andre begivenheder i løbet af året.

Det er gratis at være med i Børnekoret, og vi forventer et stabilt fremmøde efter tilmelding.

Børnekoret er meget populært og vi har allerede en venteliste. Vi optager derfor ikke flere børn på ventelisten.

Tilmelding til den nye sæson kan se her.